Müşteri Hizmetleri
0850 533 32 32
GSM Destek
0212 672 90 15
E-mail Destek
info@mikrosis.com.tr
Ağ ve Operasyon
 
Mikorsis Bilgisayar
Hik-Connect için uygulamayı nereden indirebilirim?

Cevap:

Android: Google Play´de gidin, ´Hik-Connect´i arayın ve indirin.

IPhone: App Store´a git, ´Hik-Connect´i ara ve indir.

 

Ping nasıl kullanılır?

1). Klavyede ´windows + R´ ye basın, Çalıştırma Penceresinde ´CMD´ yazın;

alt=1.png title=97151511919261903.png v:shapes="_x0000_i1025">

 2). Ping 10.5.2.14 gibi ping IP adresini girin;

 

 3). Sonuç şu şekildedir: bağlantı başarılı;

 

 4). Sonuç aşağıdaki gibi ise: Hedef ana bilgisayara erişilemiyor. Kullanıcı Ethernet kablosunu veya parametrelerini kontrol etmelidir.

 

Telnet nasıl kullanılır?

Telnet, portun başarıyla açılıp açılmadığını test eden bir komuttur.

1). Klavyede ´windows + R´ ye basın, Çalıştırma Penceresinde ´CMD´ yazın;

2) .Innet Telnet IP adres portu, örneğin Telnet 120.32.60.17 8062

3). Sonuç şu şekildedir: siyah ekran açılırken bağlantının başarılı olduğu anlamına gelir.

4). Bir mesaj ´8063 numaralı bağlantı noktasındaki ana bilgisayarla bağlantı açılamadı´ diyor.

Kullanıcı portu kontrol etmeli veya değiştirmelidir.

ACTIVEX Kontrol kayıtlı değil

Cevap:

Denetim başarıyla yüklenemiyor. Cihaza PC üzerinden erişirken, öncelikle cihaz kontrolü cihazdan PC´ye indirilmelidir, aksi takdirde kullanıcı adı ve şifre doğru bir şekilde girilemez. Örnek olarak IE tarayıcısını kullanın, ´Araçlar´ –´internet seçenekleri ´-´ güvenlik´i tıklayın ve altı ilgili ActiveX güvenlik ayarını etkinleştirin ve ziyaret başarılı olduktan sonra ayar geri yüklenebilir

 

??  

DVR / DVS´nin IP´si statik ise, adres çubuğunu IP ve DVR / DVS´nin http portu ile doldurun. Örneğin, IP 192.168.1.2 ve http bağlantı noktası numarası 81 ise, adres çubuğunu http: //192.168.1.2:81 ile doldurun. DVR / DVS´nin IP´si dinamikse, adres çubuğunu etki alanı adı ve http: //hikvision.vicp.net:81 gibi DVR / DVS´nin http portu ile doldurun.Giriş sayfasında, DVR / DVS´nin kullanıcı adını ve şifresini girin.

 

IE11 cihazı ziyaret etmek için uygun değildir ve IE8 veya IE9 tavsiye edilir. 6500hc serisi gibi erken ürünler yalnızca IE tarafından ziyaret edilebilir.

 
Ağa erişilemiyorsa ne yapmalıyız?

Cevap:

Lütfen aşağıdaki PDF dosyasına bakınız:

Troubleshot_network dosyasına erişilemiyor.pdf

 

HiDDNS´yi nasıl yapılandırabilirim?

Cevap 1:

  1. DVR için, lütfen DVR yerel menüsü> Yapılandırma> DDNS> DDNS´yi etkinleştir> HiDDNS Seç> Bölge ve Ülke Seçin> Etki Alanı adını girin> Uygula seçeneğine gidin.
  2. Uygula´dan sonra, hiçbir şey göstermezse başarılı kayıt anlamına gelir. “Sunucuya iletişim başarısız oldu” yazıyorsa, lütfen ağ ve DNS ayarlarını iki kez kontrol edin.

 

Cevap2:

IPC için lütfen IPC> Yapılandırma> Gelişmiş Yapılandırma> Ağ> DDNS bölümüne gidin.

 

 

Not:

  1. Cihazlarınız için HiDDNS etki alanını yapılandırmadan önce, DNS sunucusunun 8.8.8.8 gibi ağ arayüzünde de doğru bir şekilde yapılandırıldığından emin olmanız gerekir. Lütfen kontrol etmek için IPC> Yapılandırma> Gelişmiş Yapılandırma> Ağ´a gidin.
  2. Size daha iyi DDNS hizmeti sunmak için cihazın gerçek konumuna göre bölge ve ülke seçmenizi önemle tavsiye ederiz.
  3. Bazı nedenlerden dolayı, cihaz için bölge ve ülkeyi doğru bir şekilde yapılandırdıktan sonra cihaz hala sunucuya kaydedilemiyor. Lütfen varsayılan olarak ayarlayın ve ardından sunucu adresini el ile DDNS sunucusuna yapılandırın.

 

 

Ürün kullanım kılavuzunun videosunu çevrimiçi olarak nasıl bulabilirim?

Cevap:

Lütfen follwing dosyasındaki video bağlantısını edinin:

Hikvision Ürün Operasyon Kılavuzu Video Listesi.pdf